onsdag den 2. februar 2011

RIP MY STRIPES

Jeg har lidt ondt i hjertet. Min helt store musikalske kærlighed er gået op i røg. The White Stripes are no more.

http://www.whitestripes.com/

Jeg ligger i sengen i fosterstilling. Jeg fik aldrig lov at opleve dem sammen. I virkeligheden. Det er en sort dag.

Min iPhone har fået bumser efter kun to dage, og ska til doktoren. Rimelig nitten at have grafikfejl på så dyrt et stykke legetøj. Øv. Så dette indlæg bliver nok det første, og sidste fra iphony in a while. Baah.

P.s jeg hader forresten de der jingler man ska høre igen og igen når man ringer til kundeservice. Aaaah!

2 kommentarer:

  1. Super stramt med White Stripes. Nåede heller aldrig at opleve dem live desværre. men også super nice at jeg klikkede forbi din blog. Den er fed og inspirerende og ikke alt for "mainstream to tha fash" - if you know what i mean.

    Kig forbi min hvis du har tid og lyst.
    Kærligst Laura :)

    www.laurafromm.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak - I will, and i think I know what you mean.

    LOL :)

    //S

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!