lørdag den 8. januar 2011

onSALE:


Det er her verdens bedste body - hvis jeg selv skal sige det.

Jeg har været meget fattig, og luret psyko meget på hende - men så igår, der skete der noget! Hun var sat ned fra 250 til 100 kr! Så jeg købte to. Det har været et større projekt at finde en body uden skål, og med lidt ærme - projekt løst!
Jeg vil bruge den til jeans eller en nederdel, med en cardigan smidt over. Pretty basic.
Body'en er fra Triumph og kuppet i en eller anden mor-undertøjsforretning i Kolding, som jeg desværre har glemt hvad hedder.. 

4 kommentarer:

  1. kan man få den med stwing? eller fåes den kun med truss?
    Kh Sniger

    SvarSlet
  2. Hej Sniger;
    Det er kun twend varer der kommer med stwing - det her er en basisvare med truss.

    LOL MO'FO :)

    SvarSlet
  3. Tak snuske
    Love <3

    SvarSlet
  4. ... men ville ønske den fandtes med stwing. Prøver at kigge i wulfård, måske de har.

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!