onsdag den 19. januar 2011

New Semester, New (old) Shoes:


shoesVANS

I dag kom posten med nye sko, handlet på Trendsales! Rimelig sløv sælger eftersom det er små to uger siden jeg købte dem - men hva faen, jeg er i godt humør! De er perfekte til de forårsfornemmelser jeg allerede kan mærke så småt i kroppen. Sille bager hindbærsnitter, som vi skal nyde efter veloverstået spinningtime i aften, og livet er godt igen, på den anden siden af bedømmelsen. Som for første gang gik over alt forventning. Jeg har tilsyneladende potentiale! WAY!

3 kommentarer:

  1. De er lækre!!
    Klar til foråret :-)

    Vi er faste læser af din blog
    Tjek vores blog og bliv følger ;-)
    /Rikke og Ditte
    Modekolibrien.dk

    SvarSlet
  2. Lækre sko :) Hvad hedder denne model ?
    Mvh. Emma

    SvarSlet
  3. Hej Emma!
    Skoene er en af old skool modellerne, jeg kan bare ikke huske hvilken :( Men prøv at tjekke vans.com og se om du ikke kan lure det der! :)

    //S

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!