torsdag den 6. januar 2011

Introducing....




Canon EOS 500D and the bandana!
(and the extremely drrrrty mirror)

Velkommen til sidselSiger: anno 2011! 
Julemanden havde det lækreste kamera i verden med til mig, dengang det var jul. Jeg fik slet ikke leget med hende, da julemanden havde overladt gaverne til min far i år - som selvfølgelig glemte at tage dem med til juleaften hos moster. Så jeg fik hende først da vi nåede hjem kl 01.30 - bare to en halv time før jeg måtte ud af dynerne igen for at fare mod de østrigske pister. 
Jeg er ingen ørn på ski, men jeg er stædig, så da tonser-mode indtraf efter de første par dage, blev det hele først rigtig skægt. Lover at smække det ømmeste billede af ski-outfittet in a few.
I 2011 forsvinder sidselSiger: ikke. Sidsel har nemlig lovet sig selv (det er moderne at omtale sig selv i tredje person, det har jeg læst..) at blive sejere og mere inspireret og inspirerende. Det er blandt andet derfor jeg allerede har planlagt en herretur til Københavstrup, hvor der skal tusses og drikkes store fadøl. 
Og nårh ja, så er jeg begyndt at gå med bandana, for jeg har nemlig ikke råd til at blive klippet, da jeg lige har besluttet at forære mig selv en iPhone 4 i den nærmeste fremtid. Sony-Boy får simpelthen for mange blackouts for tiden til, at jeg gider mere. Så jeg slår op.  

Jeg bliver helt sikkert ikke bedre til at tage billeder af mig selv, selvom kameraet nu er lækkert, men jeg kan mærke at 2011 bliver et godt år. JA! Velkommen til 2011!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!