søndag den 9. januar 2011

Guilty Pleasures:

PICrandom

Hej.
Jeg har lige fået en utrolig dyb mail fra en gammel ven, som er blevet oplyst og spirituel.
Det er jeg ikke, så jeg syntes det er på tide at jeg indvier dig i ét af mine nytårsfortsæt.
Eftersom jeg ikke har tænkt mig at blive voksen i 2011, har jeg derimod besluttet mig for at jeg er ved at være for gammel til at være musik-snobbet - det har jeg så valgt at fejre ved at oprette en playliste i mit iTunes bibliotek med den rammende titel "Guilty Pleasures".
Denne playliste vil blive opbygget over det kommende år til en mastodont uden mage - propfyldt med syndigt popmusik. Som jeg i virkeligheden elsker. Som vil gøre mig fandens populær til fællessangsfester, i damebrænderter, og når jeg sidder på min pind og er lidt fjollet og burde tegne. Den vil gøre mig upopulær hos mine anti-pop veninder og jeg vil grine af dem, når de nægter at synge med på hits som "Tættere på himmelen", "Like a G6" og "Vi to". Hipster-iPod'en trænger til en seriøs udfordring.

Jeg kan godt lide projektet. Jeg glæder mig.

2 kommentarer:

  1. Ha ha fedt, jeg besluttede mig for præcis det samme for et år siden! Man skal sgu høre det man vil, og der er intet bedre end en omgang pop når man skal danse :P

    SvarSlet
  2. True that - true that! Jeg vidste jeg ikke var alene:)

    //S

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!