mandag den 1. november 2010

I am a robot Elvis, Rockin' my boinic pelvis:

Hej.
Jeg havde helt glemt dig.
Det må du undskylde, men der har bare været så meget.
Sidste arbejdsweekend forløb forholdsvis smertefrit, og jeg er nu uden ekstra indtægt.
Det er nu meget godt.
For en stund.
Jeg må få mig et nyt job efter nytår.






Terry Richardson har tilsyneladende allerede fejret Halloween, og det sammen med Courtney Love og Marc Jacobs. Jeg skal derimod holde Halloween på J-dag på fredag - og det bliver blodigt.
Jeg glæder mig, og ærger mig - for jeg har lavet en aftale med mig selv om ikke at købe flere sko i 2010.
Jeg er sikker på det ikke kommer til at holde.

1 kommentar:

  1. hehe cool billeder ^_^ og øv ikke flere sko!? Nogle regler skal jo brydes ;)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!