torsdag den 4. november 2010

Girls on Film:

Mit liv er ret meget med et kamera i tankerne for tiden.
Vi har VideoDokumentation i skolen, og planlægger det helt store gennembrug for Merrild kaffe i de virale medier.
På junkie-måden.
Og fra i morgen klokken 12 står den på VideoMarathon i 48 timer. Med indlagt Halloween-fest og sjusser.
Jeg var så heldig at min veninde sent i aftes inviterede mig til at deltage i kortfilmkonkurrencen sammen med hende.
Så vi kan trække på hinandens elendige klippe-skills.
Tjek linket ovenover hvis du er nysgerrig.
Det bliver en god oplevelse.

Jeg skal desuden til jobsamtale i dag.
Ja, jeg nåede at være helt fri for at tænke på job i to dage, før der var bud efter mig.
Hvis jeg gafler jobbet betyder det flere sko.
Vi elsker jo sko.
Jeg elsker jo sko!

 PICstylesight

Jeg overvejer kraftig at channele ham her til festen i morgen.
LÆKS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!