søndag den 3. oktober 2010

OM hår:

Ja ja - jeg har drukket mig til en ormegård uden lige i panden på mig selv.
Det er typisk at ens hud slår ud, bare fordi man hygger sig ekstra godt tre dage i streg.
Nå, men så var det at jeg besluttede mig for at gøre mit hår pænere:

PICrandom google

Roomie købte den sagnomspundende (eller whatever) hårkur fra Aussie - og sagde "-Den lugter sygt meget af tyggegummi, prøv den!" - og det gjorde jeg så.
Normalt er jeg en af dem som lader håret leve sit eget liv. 
Jeg bruger lidt mousse for volumen ind i mellem, og en spray fra Tony&Guy der fremhæver mine krøller, når der skal lidt ekstra til. Ellers får håret bare lidt lak og en almindelig shampoo når det bliver for fedtet. 
Da jeg var til frisør for at få udgroningen farvet i sidste måned, var det ikke kun at mit hår er klippet pisse skævt, frisøren kommenterede på.
Jeg har tilsyneladende meget tørt og tykt hår som har brug for kærlighed.
Jeg syntes mit hår bliver underligt af balsam og hårkur - men måske føles det egentligt okay.
Nu vil jeg i hvert fald prøve at puste lidt liv ind i de gamle krøller.
Hvordan virker dit hår?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!