mandag den 11. oktober 2010

I ruskind; og med læderindtræk!




Bertie SS Chelsea Wedge Ankle Boot - asos.com

Jeg har fået post i dag! 
Der lå en fin papkasse til mig i receptionen på Designskolen i dag - og gud hvor det varmede.
Lige nu står de på skrivebordet ved siden af mig og dufter af nyt skind.
Der er ikke meget bedre!
Jeg har længe ønsket mig et par basic wedges i en lækker kvalitet, så da jeg fandt disse på Asos - og med Sirenes rabatkode på 20% (ASOSSIRENE - gælder t.o.m. den 15/10 så vidt jeg husker) i baghånden, kunne jeg ikke andet end at slå til.
Og jaaa, de ligner dem fra Gardenia til forveksling - forskellen er bare at disse kostede mig ca. 800 gode danske kroner frem for 1300.

Nu skal jeg til at lave en designfaglig persona over mig selv - SO SIDSEL; GET SERIOUS! 

(Men hvor seriøst er det egentligt lige at en af kategorierne i persona'en er, "Hvilket dyr ville du være?") 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!