tirsdag den 26. oktober 2010

Everybody SHOULD be in balance:


 photobooth = bulletproof

Jeg tjekker lige ind, for at vise dig et par sko jeg skal have mange flere af. Jeg fik mine New Balance sneakers med posten for en tre uger siden. Og jeg har haft dem på stort set siden. De er fantastiske, og så fås de i 38,5. Og det er nok men egentlige skostørrelse. Disse er grøn/grå og jeg MÅ bare have skaffet mig et par i sort af en slags, inden alt for længe. Men det bliver nok ikke lige i dette årti eftersom jeg i denne måned allerede har købt tre par sko, og er arbejdsløs fra på mandag.

Carpe Diem. (hvor kitch)

P.S I dag har jeg tegnet Clemence Poésy - hun blev okay pæn.

2 kommentarer:

  1. Du er næsten lige så glad som damen bag dig :D
    Nice sko(:

    - Kit

    SvarSlet
  2. Haha - ja den dame er overly excited all the time, every day!

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!