søndag den 24. oktober 2010

Destroyed by the GAGA:

picsPRIVATE ~ BOOTSvagabondGAGA

I berlin købte Satans Mor nye støvler. 
Ivrig som hun er, sprang hun i med det samme lejligheden bød sig.
Jomfruturen blev en spadseretur i Kreuzberg hun sent vil glemme.
Eller i hvert fald vil føle lidt endnu. 
To kæmpevabler. 
Jeg vidste jo godt det ville ske.
Det plejer det jo, med nye sko.
Havde jeg dog bare tænkt forebyggende..

Jeg havde en virkelig god tur til Berlin. Jeg fik slappet af, tegnet en masse, hygget mig, oplevet og handlet en smule. Lidt AA basics, støvlerne fra ovenstående anekdote og et mindre forråd af billig "Sprüh Kleber" fra Schwarzkopf. Det er så drønbilligt i Deutchland!

Jeg var påhængsdansker til Færøsk aften i meget berlinsk mini-alterna-bio på femte sal i anonym bygning i Kreuzberg. Når man nu besøger én af to færinger bosat i Berlin er det næsten uundgåeligt. Det var rigtig godt. Maria fik til sin store overraskelse two minutes of fame da hun så sig selv synge i en brændert i dokumentaren "The Singing People", som blev vist inden koncerten med færøske Dánjal. Det var rigtig godt. Resten af natten brugte vi på at spise Borek og drikke berlinerøl med bandet. 
Jeg brugte et par timer på at spotte danskere med mig selv i Mitte. Undgå hippe Starbucks, og istedet drikke single-kaffe på langt hyggeligere steder med dybe sofaer. 
Jeg var til indflytterfest hos et par tysktalende polakkere og en tuneser, og havde vældig svært ved at konversere på deres foretrukne tysk. Så jeg hælde en øl ud over mig selv og gik hjem for at sove resten af dagen for inden ud af mit hår.
Jeg ville have haft en tatovering, men jeg glemte det, og har egentligt heller ikke råd. Det var nok meget godt.
Jeg har været understimuleret af kun at tale med min Nintendo DS i 8 timer i bussen i dag og så er jeg blevet sukket over af en grænsebetjent, fordi jeg ikke kan finde ud af at have mit pas med når jeg sådan flygter til udlandet. Det gjorde lidt ondt i mit autoritetstro hjerte.

Puh. 
Nu stopper remsen. 
Gid din uge 42 var lige så god som min.

//S  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!