søndag den 5. september 2010

Reasons:


PICSrandom

Jeg føler mig kvæstet og nyrig. Jeg har lyst til at øsle alle mine surt optjente dollars væk på læder og egyptisk bomuld. Og det tror jeg jeg vil gøre. Jeg vil være efterårssmart - og poste outfitbilleder frequently igen. Det har jeg udeladt det sidste lange stykke tid, fordi jeg generelt ligner en posedame i det meste af det tøj jeg begiver mig ud i livet i - eller så har du bare set det før.

Der er studiestart i morgen, og jeg glæder mig som et lille barn til at mærke kreativiteten flyde rundt i min krop igen, smile med gode venner og i det hele taget bare lave noget der gør mig glad. Jeg glæder mig til at lære om video, robotteknologi og interaktion i rum. Til at rejse til Syrien, til at spise hjemmelavet pesto og tarteletter fra Mettes Kantine, og til igen at være fortabt i et projekt med alt for meget potentiale.

Jeg glæder mig til at tage på tøzetur til den jyske hovedstad på tirsdag, og forhåbentlig finde den jakke jeg drømmer om og de lune støvler. Og jeg glæder mig til at få farvet min udgroning.

Jeg har det egentligt meget godt lige nu. Hvad med dig?

2 kommentarer:

  1. Lækre billeder!
    og god skolestart i morgen :)

    :)
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!