mandag den 6. september 2010

I WANNA buy you:


blouseTOPSHOP : trousersWEEKDAY : jacketsWEEKDAY : necklaceWEEKDAY : bootsOPENINGCEREMONY : dressMONKI

Jeg skal jo shoppe i morgen.


Jeg har lavet mig en liste over diverse ting jeg ikke syntes jeg kan leve uden. Det er typisk mig ikke at kunne finde en skid når det endelig gælder, så nu føler jeg mig beredet - med en liste i tasken:

Jakke - Pæn, skal kunne bruges ud over lange kjoler.
Støvler - Ruskind, snørre, plateau.
Bukser - Sorte, højtaljede og lidt løse i det.
Kjole - Til pæn brug - evt. maxi til hverdagsbrug.
Bluse - Brugbar til både hverdag og fest.
Wedges - Mellem hælhøjde, til hverdagsbrug.
Øreringe - Lækre og store! Gerne i sølv.

Jeg er spændt på at se om karma er en kælling i morgen.

1 kommentar:

  1. Held og lykke med shoppingturen
    Mangler selv alle de ting du skriver om - synes jeg selv ;)


    :)
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!