søndag den 19. september 2010

Happy Blog B-day; og en forestilling om vikingemad.

PICSrandom

Sidsel siger: fyldte to i torsdags. 
Det er lidt skørt, at noget så nuttet har haft sin egen verden så længe. 
To gode år. 
Jeg har hygget mig! 
Har du?

Jeg tror jeg fejrede det ved ikke at drikke mig fuld til torsdagsbaren. 
Til gengæld tog Sidsel kraftig revance til Studenterhusets Fælles Studiestart arrangement, som undertegnede var med arrangør af igår. Det gik som smurt - jeg så endda stand-up live for første gang i går! Jeg forstår det stadig ikke helt, men jeg ved at jeg syntes Torben Chris er sjovere end Carsten Gren. Han var egentligt bare lidt. Klam?
Vi havde travlt, lasagne og koncert med Kiss Kiss Kiss.
Jeg blev fuld - tog i byen - tog til efterfest - og en efterefterfest - og kom glad og beruset hjem klokken 7.30 i morges. 

Det er længe siden jeg har haft SÅ mange tømmermænd. 
Måske det er fordi jeg ikke er helt rask endnu. Min hals har det i hvert fald forfærteligt.
Jeg har det desuden forfærteligt med at jeg sov fra oprydningen kl 11 i formiddags. 
Men jeg vågnede altså først kl 13. 

Heldigvis har jeg gode veninder som lavede kødpizza til os. Rigtig vikingemad. Det var dog først da et par sko fra Minimarket havnede på mine fødder, at jeg blev vagt til live.
























PICrefinery29

Ja, det var de lyse, og de tilhører K med serdeles god smag. 
Jeg følte mig to meter høj og pludselig meget friskere.
Må have lækre sko snart.

I morgen er arbejdsdag, så jeg skal putte nu.
Adjø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!