mandag den 20. september 2010

GEnnER GIF

Photobucket

Se, jeg har fundet mig en farmor-rød jakke.
65 klejner - nu har jeg overtræk på 9 kroner og må spise gammel rugbrød resten af ugen.
Lærke og jeg var i ghettoen i øs plask regnvejr for at gå i Røde Kors og siden erhverve os osterejer og draculabolsjer i Rema. 
Guddommelig blanding.

Jeg glæder mig til de sender "Sommer i Sunny Beach" om en halv times tid, men inden da skal jeg have gravet den gamle regnemaskine fra TEXAS frem, så jeg kan være produktiv med procentregning i morgen. (Jeg går på designskole, hvad fåk sker der?!)

Og så skal jeg til LatinMix med damerne i Fitness World i morgen. 
Det er Jessica der er instruktør. 
De siger hun er dødlækker. 
Jeg glæder mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!