søndag den 15. august 2010

HOLD NU!

Gardenia - Debell.dk

Nej nej nej, nu stopper det snart. Der er udsalg hos Debell.dk og jeg sidder og savler ned i tastaturet.
Der er minus 50% på blandt andet disse to modeller - og mange flere. Måske skulle man bare gøre det? I hvert fald hvis de stadig er der når jeg får løn til den første..

Jeg er forresten syg. Har fået omgangssyge - tak til min veninde Sille. 
Sille nåede selv at blive rask og tage til afslutningn på modeugen. 
Jeg nåede at stå op og gå på arbejde, for derefter at gå hjem efter en halv time.
Fucking great.

Hvorfor elsker jeg sko?
Fordi når intet andet i garderoben virker, så virker et par sko. 
Mmmmmm. Sko.

1 kommentar:

  1. I love the second ones...but I'm out of money...since my car broke...

    Good choice!

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!