søndag den 1. august 2010

Fun And GAMES:

Jeg er blevet tagget. Fanget i en blogger-fangeleg, det til mit store held giver lidt at lave denne søndag aften så jeg leger med. Det var TINA der fangede mig - jeg bukker og nejer og gør som skrevet:


Navn: Sidsel
Blog: www.sidselsiger.blogspot.com
Kælenavn(e): Kært barn har (haft) mange navne. De mest gængse er Sjizzles - Sisle - Sis - Søster - og det mest hadede var da de i 7. klasse kaldte mig Tiz. 

Yndlings film: Gammelt Tarantino - Pulp Fiction er en klar favorit. Derudover er film som indeholder drenge på skateboard allways one to watch (Se Lords of Dogtown) og så er jeg en sucker for alt med Lindsay Lohan - don't ask why.
Yndlings bog: Jeg har aldrig været så god til det med bøger - dog har jeg læst "Populærmusik fra Vittula" fire gange. Den må kunne tælles som favorit.
Yndlings sanger/sangerinde/bands: Jeg er virkelig til det meste. Enhver sindstilstand har sin egen sang, men en all time favourite er klart The White Stripes. Alt Jack rører er guld.
Yndlings tvserie: ANYTHING REALITY - og så er jeg en sucker for high school dramas som f.eks. Gossip Girl, Beverly, Glee med videre.
Yndlings mad: Jeg elsker alt med fisk - Især laks. Mmmmh - I die.

Yndlings blog: Puuh - it's a big world out there, men jeg kigger altid forbi Garbage Dress, NoDi$count og TerrysDiary.
Yndlings skuespiller/inde: Noone in particular.. EXEPT LINDSAY!

Yndligs musik: Jeg kan virlig lide det mest - men inderst inde er der nok gemt et Rock'n'Roll hjerte. 
Hobby: Nørderier - koncerter - kultur. Ish.
Crush/flamme??? (uuuh): Ham fra The Floor Is Made Of Lava, Troels Abrahamsen, Emile Hirsh i "Lords of Dogtown", og none other than Chuck Bass!! Der er helt sikkert nogle flere, men dem kan jeg ikke komme i tanke om på stående fod... 
Yndlings årstid: Tror det må blive forår - havde jeg ikke været allergisk overfor sommer (græspollen) så havde jeg nok valgt denne.
Yndlings frugt: Nektariner.
Yndlings farve: Lilla.
Tøjstil: Sidselisme. Tror det er en blanding af hvad der er rent og den indre rock'n'roller jeg gerne vil være. Jeg forelsker mig i enkelte trends, men i hovedregelen er jeg til tight for neden, og baggy for oven.
Stilikon: Jeg har ikke rigtig noget stilikon som sådan. Til gengæld elsker jeg at blive inspireret af folket på gaden. Er en sucker for skævt streetstyle.
Forbillede: Jeg vil være så overskudsagtig som min mor, så rock'n'roll som Alison Mosshart og så god til det jeg gør som Hillary Clinton. ISH - I just wanna be Kool.

Fremtidsdrøm: Karrieremæssig vil jeg gerne give folk gode oplevelser. OG så vil jeg ellers bare gerne være lykkelig.
Jeg tagger: DIG! - or anybody who wants to play :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!