mandag den 2. august 2010

DulleUPDATED:

Clarifying Lotion fra Clinique - Mascara fra Loreál - Concealer fra YSL - Læbestift fra The Makeup Store



Læbestift i farven "Survivor"

Jaah - Så kom man helskindet fra en tur i retail-junglen Kolding Storcenter. Der er fyldt op på diverse fornødenheder, og blevet handlet pålæg til madpakken i Bilka. Fantastisk. 
Jeg glæder mig til at tage den nye læbestift i brug - den er ikke så kraftig i farven som mange af de andre læbestifter jeg har, og derfor perfekt til hverdagsbrug. Mit nytårsfortsæt var at gå meget mere med læbestift, hvilket i første omgang mundede ud i at jeg gik med knaldrød læbestift hver dag i hele januar måned. Overkill? - Måske. 
Nu starter et nyt skoleår snart, hvilket giver mig en rigtig god chance for at tage hverdagsfarvede læber op igen. Farven er lidt mere støvet end den fremstår på billedet - men whatever.  
Mascaraen er forresten en rigtig god budgetfavorit. Den kan klart anbefales - og så findes den ofte i Matas til lige under en hund. Og så kaster jeg gerne 275 kr efter Touche Éclat fra YSL - worth every dime!

I just went to the local mall to stock up on make-up. Can't wait to wear the new lipstick!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!