torsdag den 19. august 2010

BRiLLiANT for GREASY hair:



Jeg er faktisk på vej ud af døren, for jeg skal ud og spadsere med en kær veninde hjemvendt fra Hovedstadens lir, fest og farver. Og sådan her ser jeg ud - bare lige for at smide et indlæg der ikke KUN handler om sko.
Jeg er af typen som hader at vaske hår alt for meget - eller det vil sige, at mit hår er kommet ud af træning efter det er blevet farvet. Før vaskede jeg det højest en til to gange om ugen, og det vil jeg gerne tilbage til, men det kræver træning. Jeg så et sted i blogosfæren at vaskekonepandebånd er drøn moderne, så den er jeg hoppen lige i med begge ben - det er i hvert fald praktisk når ens hår er lidt klamt.

Nu vil jeg gå ud og nyde at solen rent faktisk skinner for en gangs skyld.

//Later

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!