onsdag den 28. juli 2010

Hey - How' you doin'?





Hej. Hvordan har du det?

Jeg har det ganske udemærket. Lidt fraværende - distræt måske, men ellers går det godt.
Jeg har lige købt to par nye jeans. De er fantastiske. Jeg elsker dem allerede. De kom med posten idag, og er lige så gode som jeg drømte om. De er også en slags fødselsdagsgave til mig selv - for jeg har drømt om flere Ankle Grazers, siden jeg rekvirerede mig det første par i grå/sort denim tilbage i April. Jeg havde jo fødselsdag i fredags. Så nu er jeg 23 år gammel. Det er lidt gammelt. Men det er også lidt hyggeligt.

Jeg arbejder ellers bare hele tiden. De næste godt fire uger, har jeg kun fem fridage. Dagene på kontoret med meget monotont telefonarbejde føltes nogle gange som år. Det er ikke just et job efter min smag, men pengene falder tørt. Prøv lige at finde et studierelateret job i Kolding, når titlen på studiet er Interaktionsdesign. Kristus. Jeg bider tænderne sammen - og krydser tæer for dig, hvis du venter optagelsesbrev fra drømmeuddannelsen nu på fredag. Det var mig sidste år. HELD OG LYKKE. Mothafuckahs.



LUV // Sidsel

2 kommentarer:

  1. Sidsel! Jeg har tagget dig i en blogleg :)
    - Tina

    http://tinasting.blogspot.com/2010/07/wee-wee-friendbook.html

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!