tirsdag den 6. juli 2010

A fever; and another pair of SUNNIES:


picETSY.COM

Roskilde er veloverstået - og jeg er ødelagt. 
Jeg skulle egentligt have startet på fultidsarbejde i dag, men jeg har fået post-Roskilde syge, i form af verdens tørreste hoste (helt sikkert forsaget af alt den urinstøv jeg har nået at konsumere i løbet af festivallens otte dage) og feber. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst havde feber. Det er klamt.

Jeg går for tiden og leder efter en helt rigtige sølvkæde til at sætte mine solbriller i, men det er lidt svært syntes jeg. Jeg har søgt på eBay, hvor det jeg fandt var nogle lidt for korte af slagsen og på Etsy er de allesammen proppet med perler og tjams. Og så faldt jeg over ovenstående solbriller. De er riiimelig fede.  - Dem burde man jo selv kunne stykke sammen. Find sælgeren HER.

Nu vil jeg restituere mig så jeg kan komme ned og tage telefoner i morgen.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!