lørdag den 12. juni 2010

The Plan:

Jeg sidder lige nu og surfer gennem spilleplanen for dette års Roskilde Festival. Og det ser godt. Eneste Restriktion: LAD VÆRE MED AT BLIVE SYG OG TAGE HJEM SØNDAG EFTERMIDDAG. Det skete sidste år, og var okay - for jeg er ikke den største sucker for Coldplay. Men i år, der går den ikke. PRINCE LUKKER ORANGE!



Jeg afleverede mit seneste projekt i torsdags - fik skod kritik og drak mig fuld. Nu er det lørdag og jeg skal arbejde 4 dage straight før den står på bedømmelsesforberedelse. Og så bedømmelse. Så fylder min bror 20 _ og så skal vi på roskilde. PS hvis ikke vejret bliver godt bliver jeg nødt til at slå nogen.

I've just been checking out the programme for this year's Roskilde festival. It's looking good - Prince is closing the Orange stage sunday evening!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!