fredag den 25. juni 2010

PAKKE RETARDO:

Hej.
Jeg har lige pakket til Roskilde Festival og forløbende pit stop i G-to-dah-renAA. Min bror fylder 20 og her er hvad jeg har kastet i tasken so far:

1 blokfløjte
1 hjemmebrændt cd med dårlig musik af høj kvalitet (Jeg hører den lige nu meget højt - den styrer)
2 par solbriller
1 par skøre briller
1 sæt regntøj + røjsere
1 par sandaler
1 par sorte gårdsangersko
1 pakke vådservietter
10 D-batterier
1 pandelampe
1 diktafon
2 stk opladere
1 bæltetaske + 1 pengekat
2 muleposer (1 stor + 1 lille)
1 flaske neglelak (fra American Apparel i farven Poppy)
1 campingstol
1 toilettaske med
1 sæt skiundertøj (til at sove i)
2 bikinier
1 parka
1 sovepose
1 bunke undertøj
1 bunke strømper
1 bunke tøj

Indkøbslisten:

1 flaske tørshampoo
1 Luftmadras
1 flaske Campari
1 rejsetandbørste + tandpasta
1 flaske desinfektionsgel
1 presenning

Derudover medbringer lejren:

2 pavilionner
1 udstoppet iller
1 Campari-banner
1 boomblaster
1 stor portion godt humør.


Hvis ikke jeg når at tjekke ind inden det går løs; HAVE FUN MOTHERFUCKERS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!