torsdag den 20. maj 2010

Something about WATER:


I går landede der en pressemeddelelse i min inbox. Jeg er normalt ikke fan af at poste alt muligt random dut på min blog, men dette budskab vil jeg nu hellere end gerne bringe videre:

Kildevæld kan drikkes med god samvittighed fordi du samtidig støtter kampagnen ”3literrentvand”, som sikrer at mange skoler og byer i Afrika kan få rent drikkevand.

Hver gang du køber en flaske Kildevæld giver du nemlig 3 liter vand til Afrika. Kildevæld samarbejder med nonprofit organisationen Water For All og firmaet Vestergaard Frandsen, der har udviklet sugerøret LifeStraw. Arbejdet handler først og fremmest om at uddele gratis LifeStraw til mennesker i områder, hvor der er mangel på rent drikkevand. LifeStraw er et unikt sugerør, som filtrerer og renser beskidt og sundhedsskadeligt vand.

Du kan også støtte kampagnen og være med til at sprede budskabet ved at blive fan af ”3literrentvand” på Facebook. Hjælp med at give rent vand til Afrika og husk at sende en fan-anmodning til alle dine venner!

For mere information: www.3literrentvand.dk

Fordi Lifestraw er mega street og fordi jeg undlod at købe et skrabelod af nogle pigespejdere idag. Dette hjælper lidt på min samvittighed:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!