onsdag den 26. maj 2010

she_SHOPPED:



picsFASHIONOLOGY.NL

Jeg har lige konkluderet at jeg får over dobbelt så meget i løn som jeg havde gået og regnet med, så i går aftes kom jeg til at tage forskud på glæderne og bestille halskæder jeg længe har sukket over på fashionology.nl. Jeg glæder mig til at modtage dem. Jeg ser roskilde festival, jeg ser tynde t-shirts, jeg ser denimshorts og halskæder - mmmmh.

Nu vender jeg snuden tilbage til mit designprojekt. Jeg er ved at redigere lyd og lave stemninger. Det tager en hulen masse tid. Keep going strong!

I just realized that I will get paid a whole lot of money next moth, so I shopped a bit.. Neclaces I've wanted for a looong time now!

2 kommentarer:

  1. Tak - har lige fået dem for et par dage siden - de er læks!

    //S

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!