lørdag den 17. april 2010

When it get SUNNY, socks get FUNNY:

Photobucket

Photobucket

Photobucket
shoesSHOE BIZ - jeansBDG - socksPIECES - tshirtH&M - purseMONKI

Torsdag var jeg på super lynvisit i København - formål = studietur med JOB; EGENTLIGT formål = SHOE-HUNTING! OG det lykkedes mig at få fingre i disse Shoe Biz Babies. Jeg er meget glad nu. Også selvom jeg er træt, og har en fest jeg skal gøre klar til i aften, så gør det ikke så meget, når jeg ved jeg kan danse i bamserne senere i aften!

I went to for a quick-visit in CPH with my job on Thursday - and happily I had just enough time to find the Shoe Biz sandals I've been longing for!

2 kommentarer:

  1. Din T-shirt er virkelig fed.. Jeg eeeeelsker den!

    Kig evt. forbi min CHANEL GIVEAWAY på min blog..
    - Glitter Amalie

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!