onsdag den 14. april 2010

Some die, some LIVE:

Photobucket


Photobucket
trashedSUNGLASSES - henrik vibskovSUNGLASSES

Jeg kom til at køre et par af min yndlingssolbriller over en dag i sidste uge (med min cykel - åndsbolle).
Det er ret tragisk - my sunnies are my babies! Dog havde de kun kostet mig 50 kr på Roskilde Festival sidste år. Så jeg overlever nok... Nu har jeg til gengæld lavet deres jordiske rester om til en slags uro, og så har jeg fået et par nye solbriller - fra Henrik Vibskov, til en utrolig fordelagtig pris på Trendsales!

Nu vil jeg ud og lufte dem, i parken, med grill, kolde bajere og en masse gode venner!

God Onsdag, derude!

Last week I accidently ran over a pair of my favourite sunglasses with my bike. Pretty Stupid! So now I got myself a new pair, from Henrik Vibskov. I got them pretty cheap at Trendsales!
Now, I'm going to the park to hang out with some good friends, have a barbeque, and a cold beer in the sunny weather!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!