søndag den 25. april 2010

I sure am BORING:



picsTHETRASHEDFASHION.COM

Jeg bruger ALT for meget tid på skolearbejde, og på at stirre ind i væggen for tiden. Det er jo forfærdeligt ikke at have tid til overspringshandlinger! Det har jeg heldigvis fået nu. Hmm, jeg skal til Amserdam ganske snart, og hvis skæbnen lader det, så skal jeg tusses. Har en helt særlig tatovering i tankerne - et street art-inspireret día de los muertos-skull - men lad os nu se om det overhovedet bliver til noget. Jeg er i virkeligheden virkelig dårlig til at få mig nosset sammen til sådanne ting..

Derudover så havde jeg verden allerværste tømmermænd igår. SÅ JEG DRIKKER ALDRIG IGEN! (ish!?)

GØD SØNDAG.

I really want a new tattoo when I go to Amsterdam in two weeks - I'm just really bad at making decisions until the last minute.. So I don't know if I'll do it at all, or exactly what I want. I sort of want this street art-inspiered día de los muertos-skull, but I don't know..
Have a nice sunday though..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!