lørdag den 3. april 2010

FashKING:





picsMODEKUNGEN.SE

Modekungen.se har virkelig mange fine ting der frister. Masser af fine sko, lækre smykker og t-shirts. Jeg vil dog gerne brokke mig! Hvorfor filan er alle deres t-shirts one size!! Det gør det jo totalt umuligt for sådan en lille pouchy bamse som jeg at få fingre i nogle af sagerne. Derfor har jeg nedlagt VETO. basta. Dumme webshop. For små tynde svenskere.
BAAH.

The swedish webshop Modekungen.se has tons of cool stuff. I really like their t-shirts, but they sell everything in one size! Which makes it impossible for a not-so-skinny-girl like myself to buy them.. NOT COOL!

2 kommentarer:

  1. Jeg hader også one size... Med mig er det bare alt for stort. Og det er altså også bare irriterende at gå rundt og ligne et telt. Hrmpf.

    - SIdsel. www.lessbandthanbeat.blogspot.com

    SvarSlet
  2. To sider af samme problem!

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!