tirsdag den 2. marts 2010

Yesterday and the UNICORN:

Photobucket

Photobucket
legginsPIECES - teeWEEKDAY - necklaceJUST ACCESSORIES - bagMONKI

Jeg så sådan her ud igår, og guud hvor er den her t-shirt vidunderligt! Køb den, elsk den og flyt ind i den. Den er hermed anbefalet! Og så er jeg blevet helt vild med pengekatte. har den sidste gode uges tid haft min telefon hængende om halsen - og denne nyerhvervede til 30 kr fra Monki - og det er død-praktisk. Der kan jeg have mit usb-stik, småpenge til kaffe og en læbestift udover telefonen, og det er jo alt jeg har brug for!

Hvad syntes du om pengekatten? (ved godt den er liiidt soo last season... MEN WHO CARES!:)

Yesterdays outfit - This is a new and freakin' amazing t-shirt from Weekday. Go get it! I'm also digging these little bags (what do you caal them?) that you wear around your neck - they are so great for carrying around small stuff like my cell, a lipstick, and money for coffee. What do you think about them??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!