onsdag den 3. marts 2010

KNITtyGritty:

Photobucket

Photobucket

Photobucket
knitMONKI - leggingsH&M - bootsDR MARTENS - necklaceJUST ACCESSORIES

Sådan her så jeg så ud i går da jeg luskede rundt i lejligheden og kiggede på mine fødder med nye støvler på. De passer helt fantastisk godt, denne her nye Monki-strik er ca lige så vidunderlig og meget stor. AND THATS THE WAY I LIKE IT!

Og så har jeg sgu købt en sofa. Jeps - 6 måneder efter Kis og Sis flyttede til Kollywood er det nu på tide at få skaffet den sofa til den stue. Jeg er jo begyndt at blive helt ferm til det med kup, så har gjort mig endnu ét og har fundet en fin gammel grå uldsofa i FOLKEBIKSEN til sølle 150 kr! Hold kæft hvor jeg sparer!
Ydermere har jeg hooket os op med noget stofaNET - underboen flyttede og tog vores gratis internet med. Rimeligt loddent. Men så kan man vel også sige at vi har sparet lidt dér.. Burde omdøbe bloggen til Sidsel Sparer... LOL!

Today I wore this, and I love the new Monki knit. And today I bourght a new sofa - 150 dkr (27$) in a thriftstore! I'm getting soo freakin' awesome at saving money!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!