torsdag den 11. marts 2010

GIFFY spring-steals:

Photobucket

Fandt disse Vans sk8 hi-top i tøsefarver på Trendsales til ethundredeoghalvtreds kroner - jeg pruttede selvfølgelig med prisen, man er vel fra Jylland! Modellen er tilpas anti-tøsede til at jeg godt kan holde ud, at de har pastelpink snørebånd og halløj. Desuden har jeg hørt noget om at det skulle så MODERNE her til foråret. hæh.

Desuden fik jeg ikke tiltusket mig disse denimleggins - dog fandt jeg nogle andre i samme vask, dog uden baglommer, som jeg slog til på. Nu er jeg ikke længere købedygtig på Trendsales, så KØB NOLGE AF MINE SKO! (find mit Trendsales-link ude til venstre:)

Just bourght these Vans on Trendsales for just 150 kr (27$) - they're girly, but not over the top girly - the way I like it!

2 kommentarer:

Jeg ved du også har noget at sige!