fredag den 19. marts 2010

Current stress level:

picRANDOM

Åh gud hvor har jeg haft en travl uge. Kursus på nyt arbejde, to deadlines og alt for lidt timer i døgnet. SUUUK.
Nu er det fredag, jeg er lige kommet hjem fra arbejde, jeg drikker the og åbner pakker. Har formået at få to eBay-pakker (neglelakkerne) og én fra Trendsales med much needed bukser i - i løbet af ugen, uden at kunne hente dem før i dag.
I morgen, vi jeg spadsere en lang tur ud til min veninde, spise tærte, drikke rødvin og være bekymringsfri. Ræset starter nemlig igen søndag morgen.

NU VIL JEG LEGE MED NEGLELAK!

had a really long week on my new job, and having two deadlines at school at the same time, didn't make it any easier! Now I'll relax a little, until it all starts againg on sunday!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!