fredag den 12. marts 2010

Cheap TEES:

Photobucket

For en lille uges tid siden modtog jeg disse tre t-shirts, som jeg købte af en viking på Trendsales. Sådan rent bogstaveligt talt. Rimeligt nice. Bestilte to styks; den med Metallica og den med Depeche Mode - og fik Manowar (WUHU MANOWAR - nu mangler jeg bare at lære at gawle - ellerhvad det nu hedder) med i købet. Det bedste af det hele - jeg gav kun 60 kr alt inklusive! There's a KUP-party goin' on right NOW!

Har forresten stor magasin-layout opgave, så er smuttet til djurs for at fordybe mig i grid-systemer og typografiske garniturer. CHEERS!

These three tees arrived last week and only cost me like 60 kr! (11$) - there's a freakin' bargain-party goin' on right now!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!