tirsdag den 9. marts 2010

AW AW crackidy-pants!

Okay okay okay - jeg er GROSS for jeg går jævnligt i ødelagt tøj. Det par denimleggings du kunne se revne HER, har jeg faktisk stadig. - Dog syet ca hundrede gange i røven for at de kunne overleve bare lidt længere. Nu må jeg nok snart indse, at den ikke går længere - også selvom jeg stædigt har jagtet et par i samme vask, lige siden det sagde "KRAAASH" første gang. UDEN HELD. OG DOG! Se hvad jeg fandt på Trendsales i dag:

picTRENDSALES

DET PRÆCIS SAMME PAR - til 75 kr! halleluja! Nu er der bare tilbage at vente på sælger accepterer mit bud og får dem sendt afsted.

(UPDATE: Aagh - nu vil sælger lige afvente en anden mulig køber.. KRAFTEDEME EFFING LÅRD.)

I'm currently wearing cracked denimleggings (not cool!) - but YAY I just found the exact same pair for sale on Trendsales for only 75 kr (14$). Now I just have to wait for the seller to accept my bit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!