onsdag den 17. februar 2010

OM curling:

Warning: non-cool content!

I går aftes/nat sad jeg oppe fra 23 - ca. 01.30 for at se min første curling-kamp fra ende til anden. Jeg elsker nye ting, og der der vinter OL, og vi har rent faktisk en mulighed for at tage en medalje her. = en sport for Sidsel. Jeg er kendt for at være verdens dårligste taber - hvilket også betyder jeg foretrækker at holde med de hold i TV-sport som vinder.

Og det gik godt for Danmark, det gjorde det. INDTIL ALLER SIDSTE STEN. Madeleine Dupont, skal bare tjatte lidt til den svenske sten der ligger tættest på husets centrum, og derved selv opnå den bedste plaecering = 1 point + en sejr til DK. HVAD SKAR DER! HUN MISSER! Gaah. men nu tor jeg at jeg er bidt. Bidt af Curling.

I watched my first curling match last night. And damn it was exiting! I'm feeling kinda wierd, and I like it! Even though the Danish team lost at the last stone!

2 kommentarer:

  1. I watched my first curling match last night too! I was mesmerized and kept looking up information so I could understand it. I kinda want to try it myself...

    SvarSlet
  2. I did too - my friend and I already talked about trying it out - just for fun. It's crazy but I'm seriously getting up at 04:00 tomorrow morning to watch the next one:)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!