torsdag den 25. februar 2010

monkiMADNESS:

Sidst jeg var i MONKI fandt jeg absolut ingenting. Men det kan meget vel være jeg gør det næste gang!

Photobucket
picsMONKI - collage made by me

Se den yders flotte collage! Jeg har fået mig et WACOM BAMBOO-tegnebræt til Maccie - så derfor serverer jeg nu collage med HÅNDSKRIFT! soooo funny!

Gad godt svøbe min krop i den perfekte parka på collagen.. Mmm... Jeg skal til en fødselsdag i Århus på lørdag, så mon ikke man skulle slå et smut forbi. Jeg mangler jo en parka. Hermed tilføjet listen:

Plæder/læder leggings (kan man overhovedet tillade sig det når man er en størrelse 42?)
Oversize ternet skjorte (gerne noget med noget rødt.. ISH.)
Sorte strømpebukser, 100 denier (uden huller, tak.)
Knuclke-ring (tænker Friis&co.)
Oversize basic tees i lækker kvali (gerne sort, let transparent)
Parka (gerne den fra Monki)

Er der nogen der ved om den stadig er at finde i butikken i Århus??

I love these styles from swedish MONKI. The green parka is just what I need! An now it's added to my list og stuff I need to get:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!