mandag den 8. februar 2010

KnitHAT and PleatherPAD:

Photobucket



Photobucket


Photobucket
jeansCHEAP MONDAY - shirtBIKBOK - scarfDIY - hatH&M - necklaceH&M

Jeg har helt glemt at vise mit udsalgsfund fra Cheap Monday, som jeg købte sidst jeg var i CPH. Bukserne kostede mig 200 knaster og jeg er heeelt tosset med plæder-kilen i siderne.

Jeg er overordentligt træt - så nu vil jeg krybe under dynerne og se "hvem vil være millionær". Jeg er hemmelig sucker for quiz-spil, og er i visse kredse kendt for citatet "Hellere snyde end tabe!" (jeg er et dårligt menneske. hah!)

I haven't shown these new pants I recently bourght on sale. I love the pleather piece in the sides! They are from Cheap Monday and cost me 200 kr or about 37$.

2 kommentarer:

  1. Haha - jeg elsker også quiz :)

    Labre bukser btw. Jeg har også overvejet at købe sådan nogle. Læderkilen giver et godt modspil til denimen. Er der stretch bukserne, eller er det "gammeldags" denim?

    /Maria

    SvarSlet
  2. Hej! Elsker også kontrasten! Ja der er stretch i bukserne - jeg kan ikke fungere i bukser uden stretch:)

    //S

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!