søndag den 28. februar 2010

Insane in the Membrane:

Photobucket

Photobucket

Photobucket
kintMONKI - leggingsKVICKLY - necklaceWOODWOOD

(SER SYYYGT NOLLER UD.)

Så er jeg endelig hjemme igen - jeg er heldød og godt og grundigt tattoveret! Vi brugte 11 pakker børnetattoos til fødselsdagsfesten igår, og jeg syntes nu egenligt det er meget hyggeligt at vågne op til en lille svømmefrø, ridder Lanselot, lidt skorpioner, tribal, nøglen til mit hjerte og som topping en borg på højre bryst! Spørg mig endelig ikke hvorfor!

Nå men der skete jo altså også andre og langt mere alvorlige ting igår. Jeg forærende mig selv lige en lille smule økonomisk shoppefrihed. Så nu ser listen sådan ud:

Plæder/læder leggings CHECK
Oversize ternet skjorte CHECK
Sorte strømpebukser, 100 denier CHECK
Knuclke-ring (tænker Friis&co.)
Oversize basic tees PARCIALLY CHECK
Parka

OG LIDT TILFØJELSER:
Lækre halskæder CHECK
Underhylere CHECK
Lækkert strik CHECK

Yderst givende udflugt skulle jeg lige hilse og sige! Den fine trøje fra Monki er ét af gårsdagens køb. Resten - det må du sgu vente lidt med at se!

Yesterday I allowed myself to shop like a mad woman. One of the things I got was the knit in todays outfit! The rest I'll show you later..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!