tirsdag den 16. februar 2010

Get UR SUNNIES out:

Tidligere i dag fik jeg en mail fra Louise som arbejder for Sunglasses Shop. Hun havde luret på min blog at jeg er en solbrillle-sjæl og gav mig et link til den nyåbnede danske webshop. Blogsfæren summer allerede omkring nyheden, med designer-sunnies til billigere penge, men her kommer nu alligevel mine favoritter: (Jeg kan sgu ikke ignorere en god solbrille-nyhed - selvom priserne stadig er en tand i overkanten til mit SU budget!)

Photobucket

Photobucket
Ray Ban Clubmaster - 785,39 kr

Photobucket

Photobucket
Chanel 5169 - 2053,32 kr


Photobucket

Photobucket
Gucci 1622 Havanna - 1039,49 kr

picsSUNGLASSESSHOP.COM

Forsendelsen lyder på 55 kroner og 61 øre - er helt crazy med alle de skæve tal - har f.eks. lige taget et job hvor arbejdstiden er 7 timer og 24 minutter. Hvor karma.

Besøg shoppen HER og tjek alle de forskellige brands og modeller - mærket MAUI JIM har i hvert fald det sejeste navn i brillebranchen!

I got an e-mail today from Louise, telling med about the newly opened danish webshop at sunglassesshop.com. I love sunglasses and here's some of my favourites!

2 kommentarer:

  1. Har du fået et par solbriller for at lave det her indlæg?

    Eller hvordan fungerer det?

    SvarSlet
  2. nej nej det har jeg skam ikke! (så fancy er jeg skam ikke!) - og havde jeg fået det, så havde det sørme også stået i indlægget. Jeg har bare valgt at poste det fordi jeg syntes det er en rigtig fin shop som nogle af mine læsere måske kunne få glæde af at bruge - det ville jeg gøre hvis jeg pludselig blev rig:) Solbriller er en god sag! :)

    (please lad være med at tro at alle der blogger om webshops mm. får gratis ting for det. Vi er faktisk nogen der gør det fordi vi syntes det er sjovt/ en god sag. Det tror jeg faktisk vi stort set alle sammen gør.. no offence.)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!