søndag den 7. februar 2010

Fashionology:




Så kunne Sidsel ikke holde sig længere. Fashionology.nl har nogle usandsynligt fine smykker i deres webshop. De er blevet skam-flashet på rigtig mange blogs - Så nu blev det min tur. Jeg gad især godt eje klo-halskæden. Grrr...

Jeg har forresten ikke flere penge tilbage - MEN JEG SKAL TIL (meget ufashionabel) JOBSAMTALE PÅ FREDAG = HAPPYDANCE!
Jeg mangler seriøst en indtægtskilde - så jeg har ikke givet mig selv lov til at være kræsen. (hvorfor er det lige at det altid er de knapt så misundelsesværdige jobs jeg ender med??) Mere om det når jeg rent faktisk har været til samtalen.

Jeg ligger og bommer den ud i sengen. Jeg har nemlig haft en brækfyldt nat. Mere om det senere!

I'm loving the jewellery at Fashionology.nl! I would love to own the claw-necklace. But I don't have any money! Speaking of money - I'm goint to a job interview on friday! - I'm desperate for a freakin' job!

2 kommentarer:

  1. Orh, elsker også klohalskæde! Knæk og bræk(eller hvad det nu er man siger) med samtalen - penge er jo heldigvis penge ligemeget hvad jobbet består i (:

    SvarSlet
  2. tak tak - jeg håber også det lykkedes at få én eller anden form for indtægt..

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!