tirsdag den 9. februar 2010

doneJOHN:

Photobucket

Photobucket
dressBIBI CHEMNITZ - hatH&M

Jeg har min første sygedag fra designskolen i dag. Det er ret flot klaret. Min krop besluttede sig for at begynde at kaste op ve otte-tiden i morges. Efter 10 timers on-off søvn. Jeg fik ikke engang set Paradise Hotel igår.. Efter opkast-attentat mod mig, har jeg sovet til kl 13. Jeg er stadig heldød. Men her får I lige søndagens outfit. Uden make-up og det hele. Ca. like now.

I have been puking most of the morning, so im pretty sick now. But here's sunday's outfit..

3 kommentarer:

  1. Årh, sælen <3

    God bedring, Sidsel :)

    SvarSlet
  2. DET VAR DA IKKE DEB FØRSTE SYGEDAG, SHIZZLE!

    SvarSlet
  3. den første HELE SYGE DAG har lissom kun haft en halv før, nok.. (you sick stalker! TILKENDEGIV DIG SELV!:)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!