tirsdag den 23. februar 2010

CLEANING OUT MY closet:

Photobucket

Photobucket

Photobucket
picsFASHION WHAT? - RANDOM - IN HER STILETTOS
(killer sko, killer bling - er ret så vild med slange-ringene!)

I går aftes, der fik jeg en besynderlig idé - jeg mugede ud i mit skab (en ordentlig basse af en sæk med pølle-tøj!) og besluttede mig for at blive systematisk og organiseret hvad angår shopping. Jeg ved sgu ikke hvor længe den indstilling kommer til at holde, men jeg har i hvert fald startet på en liste over tøj jeg syntes jeg sådan virkelig mangler.

Plæder/læder leggings (kan man overhovedet tillade sig det når man er en størrelse 42?)
Oversize ternet skjorte (gerne noget med noget rødt.. ISH.)
Sorte strømpebukser, 100 denier (uden huller, tak.)
Knuclke-ring (tænker Friis&co.)
Oversize basic tees i lækker kvali (gerne sort, let transparent)

Tjah - det er ikke særlig forårs-ish og ikke videre fashion-forward, men det er ting jeg har cravet længe. Og så har jeg altså også lige konkluderet at jeg har fået en vinterdepression. Eller min hud har i hvert fald. Har jorden største bums i panden. SERIØST.

Yesterday I cleaned out my closet, and decided to become more organized when it comes to shopping. So, I have started a list: Leather leggings, oversize flannel shirt, black opaque tights, a knuckle ring, and oversize basic tees.
Nothing revolutionary, I know. But it is stuff I have been craving for a while now...

4 kommentarer:

  1. Plæder/læder leggings (kan man overhovedet tillade sig det når man er en størrelse 42?)
    Ja, for helve'! :D

    SvarSlet
  2. det er sug også liiidt det jeg tænker, maijn! :)

    SvarSlet
  3. Uh, det projekt har jeg også gang i.

    Jeg forsøger også at erhverve mig det, jeg i virkeligheden mangler (så som de sorte 100 denier strømpebukser jeg så artigt købte i Gina Tricot idag, til 80 kr.)
    Vis endelig hvis du falder over de omtalte lækre oversized tee's.
    - og fede billeder i øvrigt.

    - Anne

    SvarSlet
  4. Det er virkelig lidt af et projekt!

    Jeg skal nok smide lidt lækre t-shirts op, hvis jeg finder nogen - prøver bare at udskyde det til efter den første, hvor jeg igen er købedygtig:)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!