fredag den 26. februar 2010

ARTwin:


Jeg vinder normalt ALDRIG i konkurrencer random steder på nettet med videre, men man skal naturligvis aldrig sige aldrig. I dag har jeg sgu vundet kunst! JEg har vundet det ovenstående billede i en konkurrence på facebook af online-gallerien Artdeer.com, der sælger billig kunst til til folk uden giga pengepung. Og nu giver de altså mig og min stue gratis kunst! Det er lidt niceness - for jeg elsker at vinde! Det havde dog været lidt mere mig, om jeg havde vundet DETTE istedet - MEN JEG KLAGER IKKE! Jeg eeelsker GRATIS TING!

Jeg daffer til ÅRhus i morgen, så regn ikke med at høre meget fra mig, for det bliver søndag. HAV EN FORMIDABEL WEEKEND!

xoxo S

I just won this painting today in a contest held by an online gallery on facebook! I usually never win stuff! How great - I love free stuff!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!