onsdag den 24. februar 2010

The angry-looking WHITE CHICK:

Photobucket

Photobucket

Photobucket
picsPRIVATE

knitMONKI - jeansCHEAP MONDAY - necklaceWOOD WOOD - watchCASIO

Kæft hvor ser jeg sur ud - kæft hvor har jeg store kasser. Jeg er lige kommet hjem fra skole og prøver p.t. på at lyn-optø noget hakkekød så jeg kan få noget fast føde. Det er lidt omstændigt når man ikke har nogen mikrobølgeovn. GAAH.

Har forresten fundet en ny favorit-overspringshandling. At køre rundt på skateboard på skolens gange. Det er fedt - og jeg er rimelig dårlig. DU KAN FÅ DET AT SE HVIS DU KOMMER TIL ÅBENTHUS PÅ DESIGNSKOLEN KOLDING I MORGEN FRA 10 TIL 17! Jeg er at finde i velkomstkommitéen i morgen mellem 10.30 og 11. JEEZ!

2 kommentarer:

  1. jeg synes du ser sød ud, lidt opgivende, men sød.

    Jeg elsker dit hus (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. tak for de opmundrene ord. Jeg er i virkeligheden også virkelig sød.

    Og jeg elsker også huset. Det er halvgammelt, og skorstenen er blevet spist af en ond indkøbsvogn. Men det er okay:)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!