fredag den 15. januar 2010

WAISTIN' time watchin' the TELLY


Jeg sidder og ser x-factor.
Gud hvor er det hæsligt på min yndlingsmåde.
Jeg har tømmermænd, for et 10 tal og et 7 tal blev fejret med liidt for gode manerer igår.
Det er rart det er overstået det der bedømmelse/eksamen.
Det er lidt noget mærkeligt noget, normalt bliver jeg ikke specielt nervøs, men lige i går inden min præsentation (eksamen på designskolen består af en 20 minutter lang præsentation af alle semestrets løste opgaver og ti minutter spørgerunde) der nåde jeg at få hedetur, fryse, skulle tisse hele tiden, og være ved at dø af tørst. Det var mærkeligt. Jeg speedtalkede mig til et 10 tal på Form&Teori og et 7 tal i klassisk romersk kapital(hvilket er tilnærmelsesvist umuligt at udføre korrekt når man som jeg er venstrehåndet).
Jeg er godt tilfreds.



Nu kommer der P3 guld på DR2 - det skal jeg se.
Min veninde og medstuderende Sofie har lavet den jakke som Stine fra Alphabeat har på til showet - og den glæder jeg mig til at se! WATCH OUT FOR THE KOLDING FASHION DEPARTMENT!

Gad vide om ikke der skulle være til at opstøve et billede af jakken senere?

2 kommentarer:

  1. Elsker at det er nogle fra Kolding der har designet det :). Go, Kolding. Lol ;)

    SvarSlet
  2. GO KOLDING! woopwoop! haha..

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!