lørdag den 30. januar 2010

That Safari.



GAZELLE GAZELLE GAZELLE.

Okay okay - den lever, den der Sidsel. Jeg har selvfølgelig halvforstuvet min dumme højre ankel, fået årets første hudafskrabning på venstre knæ (so veeery 10-years old..), og et uidentificeret sår på højre skinneben. MEN JEG LEVER!

Det er altsammen Gazelles skyld. Og så de der dåsebajere. Og drinks. Og høje hæle. ARGH the curse of being a girl who likes to get down!

Gazelle var fantastiske. Det er helt vildt. JEG KAN KUN OPFORDRE ALLE DER ER I NÆRHEDEN AF ÅRHUS TIL AT TAGE I SWINGERKLUBBEN I AFTEN! - Gazelle sætter nemlig fut i kælderen! - Det er en dansefest, jeg gerne vil dø af overophedning for!

Jeg skal dog ikke til Århus og trampe i aften, min bedste veninde kommer nemlig på besøg i Kollywood, og vi skal være lavkulturelle sammen. hun kommer om ca. 30 minutter, og jeg har endnu ikke været i bad.

Hav en hella good lørdag!

I went to a Gazelle show last night, and I loved it! If you ever have the chance, go see them - it a great party! (if you're in Aarhus tonight, go to Swingerklubben and have a blast!)

2 kommentarer:

Jeg ved du også har noget at sige!