onsdag den 6. januar 2010

undervurdér aldrig FØTEX

Photobucket

Photobucket

Photobucket

t-shirtFØTEX - skulderpuderSTOF2000
(hhv. 7,50 kr og 16 kr - that's what I'm talking about!)

I mandags var jeg en tur i føtex. Vi havde uheldigvis fået usandsynligt mange reklamer henover juleferien, selvom vi er tilmeldt reklamer - NEJ TAK. Jeg hader reklamer. Jeg syntes det er spild af regnskov - for jeg gider jo alligevel ikke læse dem. Men denne gang var det vidst just my luck. Se - de har nemlig basic t-shirts til 7,50 kr i Føtex i denne uge!
Jeg har et par DIY idéer involverende hvide t-shirts i hovedet, så jeg fik købt mig et par stykker. Det ene ses herover - jeg har længe ønsket mig en hvid t-shirt med skulderpuder. Den bliver perfekt til højtaljede nederdele og tynde cardigans.
Et andet projekt involverer kartoffeltryk (I loove that) - og det skal jeg nok vende tilbage til når det engang bliver til virkelighed.

2 kommentarer:

  1. Er det et billede af Dirch Passer der hænger på din væg?

    SvarSlet
  2. gid det var så vel! Det er min fars soldaterbillede. det stakkels mand er blot 20 år.

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!