onsdag den 20. januar 2010

Shoe_HELL:

Photobucket
Ecco lædersko - Røde Kors Genbrug 35 kr

ALL HAIL THE JACOFORM LEGACY!

Jeg har købt de her pissegrimme sko - fordi de er så grimme at de er seje.

De minder mig om min matematiklærer fra folkeskolen. Han hed Gert og mestrede den egenskab at han kunne suge alt livskraft ud af én. I hvert fad når det galdt matematiske ligniger. Han var måske også den lærer der sendte undertegnede udenfor døren flest gange.

Det er på tide at få gjort op med de dårlige minder - så når det bliver forår, så vil jeg trække i lyse jeans, hvide ankelstrømper og fodformede Eccosko. Er desuden helt tosse-losset med kærnelæderfarven!

Forvent forresten ikke at høre meget fra Le Sidsel, for jeg er draget til hovedstaden for at være dum lille designstuderende på virksomhedsbesøg.
(dette indlæg er planlagt - men måske jeg får blogget lidt på togturen - hvis ikke, så skrives vi i weekenden!)

I also got theese ugly/cool shoes at the thrift store store yesterday. I like them even though they remind me of my old math-teacher. I will wear them with light jeans and white socks if spring ever decides to come.


4 kommentarer:

  1. De er røv fede, flere af dem, og bryd stilen totalt ;-)

    SvarSlet
  2. De er røv fede, flere af dem, og bryd stilen totalt ;-)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!