tirsdag den 19. januar 2010

RICK LEATHER:


Jeg vil rigtig gerne have en ny læderlakke - jeg har en højtelsket lædersatan som er lidt over to et halvt år gammel, den ene lommer er gået lidt i stykker, og så er jeg lidt træt af de ribstrikkede kanter for neden på jakke og ærmer.
Ideelt ville jeg elske at flytte ind i en Rick Owens model, men eftersom sådan én koster flere måneders SU - I THINK NOT. Må surfe highstreet sfæren for billige alternativer. Jeg tager gerne imod tips.


I really want a new leather jacket - a Rick Owens jacket would be perfect, but it's too expencive. Do you know any good affordable alternatives?

2 kommentarer:

  1. Ellers en lækker jakke!
    Men kender til lack-of-money-due-to-SU-følelsen :)
    Ellers god blog! ! :D

    SvarSlet
  2. jaah den er dødlækker - og koster derefter!

    og TAK!

    //S

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!